2015. június 22., hétfő

Boci festmény készítés

Pé születésnapjára már kb. fél éve kitaláltam, hogy festeni fogok egy képet méghozzá egy bocit ábrázolót, ez volt az alap, erre építkezve alakítottam ki a végeredményt a neten keresgélve ötletek után. Abban biztos voltam, hogy vakrámás keretre lesz szükségem, jó minőségű ecsetekre és akril festékre. Mivel még hasonlót sem csináltam korábban, így igazán megörültem, amikor oktató videókra bukkantam a neten, ráadásul sablon is található hozzá a videó alatt:


Nekem nem volt más dolgom, mint kinyomtatni a megfelelő méretben az útmutatót, majd indigóval átrajzolni a vászonra és beszerezni az alapanyagokat, meg lecserélni a marsi boci koncepciót egy mezei tehénkére ;)
 

Íme a végeredmény:


Elsőre szerintem nem is rossz, nekem legalábbis tetszik, de ami fontosabb, hogy Pének is bejön :D Ennek folyományaként fog készülni egy malacos kép is ;P

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...