2015. április 13., hétfő

Borosdugó újrahasznosítás

Korábban már említettem, hogy mi az aprócska teraszunkon fűszernövényeket szoktunk nevelgetni, hogy feldobhassunk velük az ételeinket. Idén is bevásároltam a piacon palántákból és lelkesen ki is ültettem a kaspójukba őket, de most úgy döntöttem, hogy lehet nem ártana tudni melyik melyik. Bár a többségről megállapítom elsőre, hogy mi az, de némelyikről csak levél böngyörgetés és szagolgatás után tudnám eldönteni a hasonlóságok végett,  ráadásul most olyanok is terítékre kerültek, amik eddig még nem voltak, szóval nem árt tudni mit is aprítok bele pl. a levesbe ;)
 
Most ezekkel lettünk gazdagabbak:
- bazsalikom (bíbor, genovai, görög)
- kakukkfű
- zsálya
- fodor menta
- citromfű
- tárkony
- majoranna
- oregánó
 
A jelölőkhöz pedig az általam a nem annyira kedvelt nem parafa, hanem műanyag borosdugók lettek felhasználva a gyűjteményből. Fogpiszkálóra szúrtam a dugókat és alkoholos filccel feliratoztam őket és már mehettek is a cserépbe.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...