2015. március 5., csütörtök

Sál kötés karral

Már régebben elmentettem EZT a videót, hogy nekem is ki kell próbálni, de elég drágán vesztegették a fonalakat télvíz idején, így inkább lemondtam róla, mivel van nekem sálam elég, de a kik most kiakciózta a fonalait (300 Ft/gombolyag) a tavaszra való tekintettel, ezért vásároltam belőlük:
 
 
Végül ezt alkottam:
 

Hozzávalók:
- 2 fonalgombolyag 57 m/db (a mennyiség függ a sál mérettől és a fonal rugalmasságától is)
- a két karom
- sok- sok türelem

Elkészítés:
 Kövessük a videóban látható lépéseket és készítsük el a cső sálunkat. Először könnyűnek tűnik, aztán mikor nekikezdtem végül 3 alkalommal vissza kellett bontanom az egészet :( De nem adtam fel és 4. nekifutásra sikerült, miután ráéreztem 1 óra alatt elkészültem vele! Nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel, mert finom puha és pont akkora, amekkorát szerettem volna, ez utóbbi a bolti vásárlásnál sokszor gond, mert túl hosszú, vagy túl rövid az adott végtelen sál.
Szóval hajrá, még tart a hideg!
 
 
 

4 megjegyzés:

  1. De jóóó lett! Ezt én is kipróbáltam, de nekem nem sikerült....:( Mondjuk én csak 1x voltam hajlandó visszabontani. Lehet, hogy mégis megpróbálom majd újra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdems nekifutni újra én nagyon szeretem az új sálamat :)

      Törlés
  2. Nagyon jó színe van! Jópofa, nem tudom bevállalnám e,mert horgolni is csak pár hónapja kezdtem el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megsúgom, hogy én egyáltalán nem tudok horgolni. Kötőtűvel kötni is csak alapszinten, szóval csak bátran ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...