2014. augusztus 1., péntek

Szedres Smoothie Szakácsmustrára

fromJuci Donald Skehan ír szakácsot választotta számunkra a mostani fordulóban. Őszintén megvallva eddig én még nem is hallottam róla, így kicsit utána olvastam a receptjeinek, sokat le is mentettem. Ami tetszett bennük, hogy az egészen egyszerű tippektől kezdve a komolyabb fogásokon át sokmindennel találkozhatunk nála.
Apósomék kertjéből kaptam egy marék érett szedret, amit nem szerettem volna, hogy kárba menjen, viszont egy sütihez igen kevéskének bizonyult, ezért inkább a reggeli mellé készítettem belőle egy fincsi és egészséges smoothie- t. Az eredeti recept fagyasztott gyümölcsöt ír, de mivel most szezonja van a bogyós gyümiknek, így még talán jobb is ;)



Hozzávalók: ( 2 személyre)
- 100 g szeder
- 1 banán
- körtelé (eredetileg almalé)

Elkészítés:
Mossuk meg a szedret, hámozzuk meg a banánt. Tegyük őket egy turmixolásra alkalmas nagyobb mérőpohárba, majd öntsük fel annyi körtelével, ami ellepi, végül turmixoljuk össze az egészet. Könnyű, gyors és tápláló, mindez hozzáadott cukor nélkül! Rakhatunk bele jégkockát is, ha frissítő itókaként szeretnénk fogyasztani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...