2013. november 8., péntek

Olaszos paradicsomleves

Nem szeretem a hagyományos paradicsomlevest, legalábbis abban a formában, ahogy általában mások  készítik. Viszont eldöntöttem, hogy megeszeretem, ezért kicsit átalakítottam, személyre szabtam ;)


Hozzávalók: (3 főre)
- 3 nagy szem paradicsom
- fél liter házi paradicsomlé (Anyósomék készítették)
- fél liter húsleves alaplé
- só, bors, bazsalikom, oregánó
- 2 ek cukor
- fél csomag betűtészta
- 2 ek olivaolaj
- 1 fej vöröshagyma
- 2 gerezd fokhagyma

- reszelt sajt a tetejére

Elkészítés:
A hagymákat megpucoljuk és felaprítjuk. A vöröhagymát az olajon megpirítjuk, majd a fokhagymát is megfuttatjuk rajta. A paradicsomokat a héjuktól megszabadítjuk (X- et vágunk a bőrükbe, majd forrásban lévő vízbe tesszük őket fél percre) és felkockázva a hagymára dobjuk, kicsit megpuhítjuk. Ízlés szerint fűszerezzük és felöntjük a paradicsomlével, így fogjuk és az egészet leturmixoljuk. Hozzáöntjük a húsleves alaplét (vagy a paradicsomok főzővizét egy húsleves kockával felturbózva). Mikor forr beleöntjük a tésztát is és addig főzzük míg meg nem puhul. Tálalásnál reszelt sajttal és olivaolajjal kínáljuk :) Így már én is szívesen fogyasztom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...