2013. november 29., péntek

Mikrós süti bögrében

Már többször készítettem efféle finomságot, ha egy gyors csokis édességre volt szükségem lélekmelengetőül. Most a Blogkóstoló keretein belül ezt a receptet Vörös kaktusztól próbáltam ki, bár karamella nélkül, viszont fehér csoki darabokkal dúsítva. Hideg téli estéken különösen jól esik.
 
 
Hozzávalók: (2 személyre)
- 1 tojás
- 4 ek liszt
- 4 ek cukor
- 1 csipet só
- 3 ek keserű kakópor
- 3 ek tej
- 1 ek olivaolaj
- fél tk sütőpor
- 4 kocka fehércsoki feldarabolva
 
Elkészítés:
A tojást a sóval, meg a cukorral kikeverjük; a lisztet, a kakaóport és a sütőport összevegyítjük és apránként a tejjel-olajjal felváltva a tojáshoz adagoljuk. Végül belenyomkodjuk a csokikockákat is. Mindezt már a sütésre kiszemelt bögrében is végezhetjük. A kész művet a mikróba tesszük a maximális fokozaton 1,5 percre. Sülés közben szépen feljön, akkor jó, ha kicsit még nedves a közepe, különben nagyon száraz tud lenni. A tetejére én még forgácsoltam egy kevés fehércsokit díszítésnek még melegében, így szépen ráolvadt :)

3 megjegyzés:

  1. Fincsi süti! Nekem is van ilyen bögrém, csak zöld-kék kombóban! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm nektek :) Szeretem a nagy bögréket, ez az egyik kedvencem :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...