2013. október 4., péntek

200. bejegyzés JÁTÉK: Terülj- terülj Sünis asztal!

Elérkezett a 200. bejegyzés ideje, ráadásul ma van az Állatok világnapja is, ez alkalomból ismételten Játékot hírdetek :) Terülj- terül Sünis asztal! címen. Tekintsük ezt egy Virtuális Batyus Bulinak, melynek én leszek a Házigazdája, ti pedig a sünikkel felszerelkezett Vendégsereg ;)
 
 
A játékban való részvétel feltételei:
- Küldjetek el nekem a sunisuti.samu@gmail.com címre egy étel/ital fotót , amin szerepel egy süni és a hozzá tartozó receptet/linket. A  süni lehet az étel maga vagy annak egy része, de lehet csak dekoráció az étel mellett. Az étel lehet sós vagy édes, bármi, amit jónak láttok!
- Vigyétek hírét a Játéknak linkkel és bannerrel a blogotokon.
- Kövessétek a SüniSüti blogot a Bloglovin vagy a Rendszeres olvasók funkció segítségével.
- Tartsátok be a határidőt ;)
- Rendelkezzetek Magyarországi postázási címmel, ahová esetlegesen küldhetem a nyereményt.
- Adjátok meg az email címeteket, hogy értesíthesselek titeket, ha ti lesztek a szerencsések!
 
 
Minden pályaművet összegyűjtve szerepeltetni fogok egy bejegyzésben :)
 
A sünis fotó és recept beküldési határideje:
2013.11.03 éjfél
 
Hamarosan megmutatom, hogy mi lesz a szerencsés nyertes jutalma. Hajrá!

Update:
Régi blogbejegyzésben szereplő sünis fotót/receptet is elfogadok, de kicsi szívem nagyon tudna örülni, ha készülne új bejegyzsé is a játékra ;)

12 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos játék, úgyhogy én is jövök!

    VálaszTörlés
  2. Szuper ötlet, hozom a játékra az én kis batyumat :)

    VálaszTörlés
  3. Gyertek bátran! Várok mindenkit szeretettel! :D

    VálaszTörlés
  4. Most látom csak a játékot, már küldöm is Neked a linkeket! :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a 200. bejegyzéshez!
    Régebben készült süti is jöhet, ami már fenn van a blogon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Igen, jöhet régi is, de örülnék új bejegyzésnek is ;)

      Törlés
  6. Elkészültem, elküldtem az e-mailt és a fotót! :)))

    VálaszTörlés
  7. Még éppen beleférek a határidőbe, mindjárt küldök Neked fotót és linket!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...