2013. augusztus 4., vasárnap

Csigakonzerv teszt

Korábban említettem, hogy immár lehet beszerezni süniknek szánt mindenféle csúszómászókból készítet konzervet, mi kipróbáltuk a csigás verziót. Samu megkóstolta és horribilis habzásba kezdett:
 
 
Nem kell megijedni ez normális a süniknél, ha valami új ízzel/szaggal találkoznak, valószínűleg oda vezethető vissza a dolog, hogy megpróbálnak "beolvadni" a  környezetükbe, vagyis magukra kennek amit csak lehet. Vicces látvány ahogy vonaglik közben. Viszont ez után a kis mutatvány után azonnal mentünk fürdeni, mert elég gusztustalan egy csigahabban meghempergőzött állatka :P
 
Remélem a következő kóstolásnál, már nem fogja ezt csinálni... Bár nem büdös a csigakonzerv vagy ilyesmi, na de mégse kéne elpazarékolni ilyen kis mutatványokkal, ugyanis nem evett belőle túl sokat, inkább csak habosította.

2 megjegyzés:

  1. ÁÁáááááá....én most eszmélek rá, hogy amit erről írtál múltkor, arra azt gondoltam, hogy emberkaja!!!

    :-)

    Egyébként a napokban gondoltam Rád! A győri állatkertben voltunk a gyerekemmel, és láttunk fehér sünit. Le akartam Neked fényképezni, de a sötét odúban bujkált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig írtam, hogy a sünik ízlésének kedvez :P

      Igen elég nehéz lencsevégre kapni eme kis jószágokat nappal, Állatkertben max csak a tüskéiket láttam eddig én is egy odu mélyén ;) Minden esetre kedves tőled, hogy gondoltál rám, köszönöm!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...