2013. június 4., kedd

SAD 16. Kiírás - RÓZSÁS kedvemben!

Eme blogos kezdeményezést (Süss, Alkoss, Díszíts!) 2011. szeptember 10- én Kiskukta indította útjára. Azóta már 15 forduló zajlott le. Gionetta vezette a legutóbbit, nála én csápoltam lelkesen, hogy lenne egy szuper ötletem a következő fordulóra, és ezúton is köszönöm a bizalmat! :D
 
Íme a kiírás:
 
 
Itt a nyár, itt a RÓZSAszezon! Tehát készítsetek olyan desszertet, melynek a formája, a díszítése, a színe esetleg az alapanyaga, vagy éppen a mintája RÓZSÁS. Lehet az RÓZSAszín, legyen benne RÓZSAvíz, RÓZSAszirom, RÓZSAlekvár vagy csak legyen rajta egy marcipán RÓZSA. Egyedül a RÓZSAillat nem lesz elég ;)
 
Az elkészült művek linkjét és fotóját, ide küldjétek el nekem:
2013. július 14. éjfélig,
a sunisuti.samu@gmail.com e- mail címre.
 
Akinek nincs blogja, természetesen azt is szeretettel várom. Ez esetben egy képet és receptet küldjön nekem e- mailben, amit a blogomon közzé fogok tenni vendégposztként.
 
Kérlek, vigyétek a hírt és rakjátok ki a blogotokon a bannert! Legyünk minél többen :)
 
Az eddigi forduló kiírások:
1. Kiskukta: Díszíts egyszerűen, de nagyszerűen!
2. Pixie Pie: Téli tortamóka
3. Pici Juci: Gombóc Artúr álma
4. Gesztenye: Tündér tortácska
5. Tücsök Bogár: Karamell, mert szeretem!
6. Mandulasarok: Teát vagy kávét
7. Katuci Konyha: Klasszikusok új ruhája
8. Reformkori konyha: Díszíts gyümölccsel!
9. Praliné Zsuzsi: A csíkos és a pöttyös a divat!
10. Flóra: A bennünk rejlő cukrász
11. Trollanyu: Öltöztessétek ünnepi ruhába kedvenceiteket!
12. Éva: Csavard fel...!
13. Teller-cake: Sütinyalóka avagy cake-pops :)
14. Linyah: Face controll!
15. Gionetta: Jaj, de jó a habos sütemény!

A következő, 17. forduló stafétájáért jelentkezzetek nálam email- ben (több jelentkező esetén a szerencse dönt, nem a gyorsaság), ha senki nem vállalja önként, akkor a bloggal rendelkező részvevők között fogom kisorsolni a következő forduló lebonyolítóját, ügyelve arra, hogy akinél már járt ne legyen benne a kalapban ;)
 
Szeretettel várok mindenkit! 

18 megjegyzés:

  1. Nagyon gyors vagy és jó ötletet találtál. /Ha semmi nem jön közbe részemről akkor jövök /

    VálaszTörlés
  2. Sünike, jövök játszani! :)

    VálaszTörlés
  3. Olyan gyors voltál, hogy még magamhoz sem tértem....a fantasztikus témáról nem is beszélve! Az én rózsáimra számíthatsz! ;-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó téma, rögtön eszembe jutott több ötlet is, hozok amennyit tudok!:)

    VálaszTörlés
  5. Igyekszem én is, tetszik a kiírás! :)

    VálaszTörlés
  6. Hát tényleg gyors vagy:) Klassz téma, máris rózsás kedvem van:)

    VálaszTörlés
  7. Jó téma, jövünk játszani! :-)

    VálaszTörlés
  8. Szuper ! Jövök én is játszani!:))

    VálaszTörlés
  9. Hú, hú, HÚ! Kedvemre való téma! Jövök mindenképp :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...