2013. június 23., vasárnap

Banánkenyér gazdagon

Dinánál láttam korábban, hogy ilyet sütit sütött, utána nemsokkal megkívántam, gondoltam egyet és el is készítem a saját verziómat, de csak most jutottam el odáig, hogy közzé is tegyem. Íme:


Hozzávalók:
- 18 dkg liszt
- 12 dkg Rama
- 14 dkg cukor
- 1 kk örölt fahéj
- 1 mk szódabikarbóna
- 1 kk sütőpor
- 2 marék dióbél
- 2 érett banán
- 6 dkg csokichips
- 1 csipet só
- 1 ek rumaroma
- 2 tojás

Elkészítés:
A sütőt 200 fokra előmelegítjük. Egy őzgerinc formát kivajazunk és kilisztezünk. A margarint felolvasztjuk. A tojásokat a rumaromával, cukorral, sóval habosra keverjük, majd a sütőporral, szódabikarbónával és a fahéjjal elkevert liszthez adagoljuk. A banánokat egy villa segítségével nagyjából összetörjük és ez is mehet a masszához a vajjal együtt. A dióbelet egy mozsárban nagyjából apróra törjük és a csokchips- el együtt a tésztába forgatjuk. Az egészet az előkészített sütőformába öntjük és 170 fokon 1 óra alatt tűpróbáig sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...