2013. április 10., szerda

Sünis cuccok III.

Volt divat, volt édes, most jöjjön a sós :D
 
Forrás: Pinterest, Gasztroblogok és a Google.
Kifejezetten elragadóak a BentoBox-os elgondolások :D
 
Én is megalkottam a magam verzióját, ami Samu vacsorája lett:
 

 Hozzávalók:

- egy tojás fehérje
- egy szem borsó
- 7 szem kukorica
- süni alakú kiszúróforma (ikeás)
- zsiradék
 
Elkészítés:
A kiszúróformát kivajaztam, serpenyőben olajat hevítettem, amibe elhelyeztem a kizsúró formát. A tojásfehérjét óvatosan beleütöttem a formába és egy kiszedő lapáttal lenyomtam, hogy ne tudjon kifolyni a fehérje, mikor kicsit már megszilárdult az alja, akkor helyeztem el a borsót szemnek és a kukoricákat tüskéknek a fehérjében, addig sütöttem míg teljesen meg nem szilárdult. Kihűlés után óvatosan kiszedtema  formából, majd felkockázva tálaltam. Fontos, hogy ha süninek főzünk, akkor nem szabad fűszerezni!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...