2013. március 20., szerda

Kindertojás koszorú

Ha már a Húsvétról esett szó korábban, akkor íme egy újabb megvalósítható ötlet.
 
Amire szükség lesz:
- 14 kindertojás belsőség (az összepattintós fajtából)
- dekorgumi (nálam zöld)
- kétoldalú ragasztó
- ragasztópisztoly
- csibés húsvéti szalvéta
- szalvétaragasztó
- ecset
- csecsebecsék (nálam pillangók és virágok)
- zsineg (akasztónak)
- hungarocell tojások
 
Az  alap ötletet Kifli és levenedulánál találtam, de én csibék helyett inkább fészeknek gondoltam a tojáskoszorút felhasználni. Szerencsére Pé megszállott kinder fogyasztó és tojás gyűjtő :D, így könnyű dolgom volt a beszerzést illetően. Ezt kreáltam:
 
Húsvéti Kindertojás-fészek koszorúnk
Zöld dekorgumiból lett a háttér, a hungarocell tojásokat pedig szalvétatchnikával kicsinosítottam. A csecsebecséket (amiket egy olcsó boltban szereztem) és a dekorgumit ragasztópisztollyal fixáltam, míg a tojásokat kétoldalú ragasztóval fogattam fel, hiszen a hungarocell a forró ragasztóval reakcióba lép és olvad (jártam már így), ezért nem lenne túl praktikus :P
 
Szerintem csudajópofa lett, és nem másodlagos szempont, hogy olcsó, no meg újrahasznosított is ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...