2013. március 18., hétfő

Bűvész Színház

 Születésnapomra kaptam Tesóméktól egy Bűvész tanfolyam belépőt a Bűvész Színházban. Ez egy 2 órás oktatás volt március 16- án, ami alatt 1 órányi 10 trükköt tartalmazó előadást tanultunk meg. Jól éreztem magam, hiszen gyerekeknek szoktam zsúrokat rendezni, lufifigurákat hajtogatni, arcot festeni és kézműves programokat tartani másodállásban, ezt a repertoárt jól kiegészíti majd a varázslás :) Kis családomnak már bemutattam a 10- ből 8- at és nagy sikert aratott, a maradék 2- re még készülnöm kell, mielőtt megpróbáloznék vele, de szerintem menni fog. Legnagyobb sikert Pé-nél a Boci-Malac névre halllgató kártyatrükk aratta, azóta nálunk ez a sláger :D
 
 
8 éves kortól már látogathatóak ezek a tanfolyamok, szóval nem csak gyereklelkű felnőtteknek , de gyerekeknek is ajánlott ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...